lørdag den 1. februar 2014

Afrika

Så er taskerne pakket! 



Det er nemlig i morgen at jeg rejser 6 uger til Afrika sammen med en stuedieveninde. Vi starter med 5 uger i byen Nyeri i Kenya, hvor vi skal være i praktik på deres hospital, hvorefter vi tager en lille uge på Zanzibar inden turen går hjem til udarbejdelse af det afsluttende bachelorprojekt. 


I håndbagagen er der lige lidt turist bøger, for safari skal vi da på, samt en logbog. Håbet er at jeg får skrevet en form for dagbog mens jeg er afsted, så jeg kan huske og gemme de mange oplevelser og indtryk.

Vi skal rejse i laaaang tid, så jeg er ærgerlig over, at strikkepinde ikke er tilladt i håndbagagen, især nu hvor jeg endelig har haft overskud til at komme i gang med en masse projekter ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar